Dilandemirrr 25 haftalığız hareketlerini çok az hissediyorum normal mi bu ? tatlıda yiyemiyorum bu hafta sola yatıyorum ama tık yok düzenli hareket beklemem lazım mı bu haftalarda
Hilalbasak Dilandemirrr canim cok normal bende o haftalarda hergun duzensiz hissediyordm…doktora sordum 28 e kadar boyle olur dedi .Simdi 38 im caniki acitiyor artik haraketleri😀😅😀
Babymomma Dilandemirrr çok çok normal bu haftalarda istikrarlı hareket etmiyorlar bazen çok sakin bazen çok hareketli oluyorlar ❤️
Dilandemirrr Elika0 24 de daha hareketliydi dışardan hissediyordum sürekli şimdi çok az bazen hiç yok bi sorun olmasında 🙏 teşekkür ederim ☺️
Kbrkbrr Dilandemirrr karın kaslarınız ilk gebelik olduğu için şuanda daha sıkı durumda hemde daha küçük. İlk gebeliğimde 7 aylıkken hissetmiştim ben ilk kıpırtısını 🌸
Dilandemirrr Kbrkbrr siz baya geç hissetmişsiniz ben hissediyorum 23 den beri azalınca korktum. Artık tüm gece hareketini bekliycem☺️😅