Vücut yapısına gore değişiyor bence o ne kullanırsan kullansan catliycaksa çatlıyor. Ben ilk hamileligimde kakao yağı ve badem yağı kullandım. Çatlağın hic olmadi. Ama göbek bölgemde tüylenme oldu. Şuan birşey yok. Bakalım ilerleyen aylarda ne olacak. Aslinda sadece nemlendirmek yeterliymis. Aslinda bebek yagi sürmeyi düşünüyorum bu seferde.