ZEYNEP2025 benden de geçen su geldi daha 31 haftalik hamileyim, ağri da vardı ama enfeksiyondanmış bebeğin suyu değilmiş cok şükür. O günden beri bol bol su iciyorum ve her wc de sabunla yikayip sirkeli su ile siliyorum. Biraz geçti gibi artik su gelmiyor ağrı da yok. Doktorunuza sorun mutlaka enfeksiyon da olabilir bu da riskli bir durum ilaç verdiler bana da.