Hasanbbek
Sizinle aynı durumu geçtiğimiz cuma günü yaşadım. Kalp atışını duyunca zaten her şeye değiyor diyor insan çok şükür rabbim daim etsin 🤲🏻
Fakat doktor bir hafta sonra tekrar bakılmalı, takibi yapılmalı dediği için peş peşe olmasında bir sakınca olabilir mi acaba diye sizlere bir sormak istedim 😌
Teşekkür ederim 🌸