Busrabozdag evet ikiside riskli gebelikti plesanta yaslanmasi vardi damarlarimdan biri tikaliydi tam besleyemiyordum bebegi yani ilk kizim 37.haftada sanci girmesiyle sezeryana alindim acil 2200 dogdu kuvezde kalmadi sukur. İkinci kizimda kanamam hic dinmedi oda ayni sekil damarlar tikaliydi beslenmiyordu 36 haftamda normal dogum yaptim geriden geliyordu bebek 1870 gr durdu 4 gun kuvezde kaldi. Saglikli bir sekilde geldiler dunyaya sukur zayif dogdular ama dogunca toplandilar sutum yaradi