39+1 benimde hiç belirtim yok. Doktor dün alttan muayene etti biraz açılmam olduğunu söyledi. Bir hafta içinde kendisi gelmezse haftaya Çarşamba yatış verdi suni sancıyla doğumu başlatıcak. Kendi sancım olmadan sadece suni sancıyla başlaması zor olur mu kızlar