Nisalimon Meri3220 benim ikinci gebeliğim oğlum zorunlu sezeryanla doğduğu için buda doğal olarak sezeryan oluyor
Nisalimon Deletedmom5545 kendi isteğim değil maalesef hatta bunda normal doğum hakkım var istiyorum dedim doktorum riskli bir gebelik geçiriyorsunuz erken doğma riski zaten var bebegi riske atmanıza gerek yok dedi