Seross10 snglakyol5301 aynı bizde 39+6 bugün kontrol vardı.. Geçen hafta yapılan çatı muayenesinde 3 cm açıklık vardı rahim ağzı uyarılınca nişan geldi ama başka bir belirti yok ne yazık ki doktorun pazartesi tekrar gel açıklık bakalım artış varsa yatış yapıp suni verelim dedi 🤦🏻♀️
snglakyol5301 Bende Cuma tekrar gideceğim geçen hafta sadece 2 cm açılmam vardı normal istiyorum inşallah sezeryan olmak zorunda kalmam