Linammm01 Merhabalar bende polikistik over sendromu var 3 aydır tedavi oluyorum bu ay letu kullandım 5 gün ve çatlatma iğnesi vurdum bu şekilde hamile kalan varmı
Esramuhammet81 Linammm01 1 sene letu ve çatlatma iğnesi kullandım bi sonuç alamadım sonra tedaviyi bırakmak zorunda kaldım ve 1 sene gitmedim şimdi tekrar başladım 5 gün letu kullandım yumurtam büyüyünce çatlatma iğnesi oldum bugün 10. Günüm beklemedeyim.
Neslibt72 Linammm01 ben 3 ay sadece letu kullandım olmadı. Bu ay letu , çatlama iğnesi ve aşılama yaptık bakalım
Linammm01 Esramuhammet81 benimde tam bir hafta oldu iğneyi yapalı bakalım Allah isteyen herkese hayırlısıyla verir inşallah
babymoomss Bende de var pkos ama doktor tedavi falan demedi sadece 6 ayda bir kontrole gel dedi yani şimdi ben tedavi olmuyorum diye çocuğum olmayacak mı 🥺