Serenkrglmz moral bozmak gibi olmasın 20. Hftalardan sonra daha çok alınıyor, iştah artıyor. Bende 30. Haftadayim şuan. 57 ile başladım gecenlerde 65 i gördüm tartıda. Artık tartıya çıkıp bakmak istemiyorum 🙈 aynaya bakınca karnım daha gebe gibi değil, yemek sonrası hafif şişkinlik gibi. Allah’tan alınan tüm kiloyu gostermiyorum diyorum. Sizde de şişkinlik oluyordur öyle geliyordur. Önceden göbek bolgenizde yağ var mıydı bilmiyorum ama şuan aldığınız kilo hiçbir şey. Aslında gebe olmasak bu kilo yağ olarak gelse bize çok fazla. Ama bebegin kilosu, suyu , plesantasi ,artan doku ve kan hacmi düşünülünce normal. Suyum fazla bide. Sanırım çoğu ağırlık oraya gidiyor.