Zeynepli0135 benim de ilk hamileliğim de karnım çok sertleşiyor ve agrım oluyordu nst de düzenli sancı çıkmıştı 33. Haftada ☹️Hemen serum, fitil, iğne ve istiharat vermişti doktor. Moralini çok yüksek tutmalısınız bence ve kesinlikle istiharat.Doktor kontrolünüz yarın sanırım, ama ağrılar çoğalırsa bugünden gidebilirsiniz.Sakın yorulmayın, erken doğum olmasın. Acil şifalar diliyorum sağlıkla gelsin minnoş 🤲🏻