Demet2021 bende 31 de oldum kan sulandırıcı kullanıyordum zaten sıkıntı olmadı doktorum o seni korur dedi d vitaminine dikkat et dedi atlama dedi onun dışında ıhlamur bal zencefil nane limon bu tarz şeylerle geçirdim ateşlendim 2 defa parol içtim izin vermişti nefesin daralırsa gel dedi olmadı çok şükür grip gibi atlattım yani ama iştah sıfırdı asla bir iey yiyemedim 15 gün falan negatife dönmeme rağmen yiyemedim tat koku gitti hala gelmedi 34+5 im şuan 31 de olmuştum korona hala yok tat koku çok gıcık bir durum çok çok az alıyorum bunların dışında bol meyve yedim o günlerde hiç yemek yemek istemedi canım yoğurt meyve süt günlerim öyle geçti çok korktum bebeğin kilosuna yansıyacak diye ama o alacağını almış şükür haftasıyla uyumlu oldu çokkkk geçmiş olsun🥰♥️