Hamile kalmak için çok uğraşan biri olarak o testleri bırakmanızı öneririm. İnanılmaz moral bozuyor ve onlar yüzünden adet gecikmesi yaşamaya başlamıştım. Kesinlikle işe yaramaz bir şey. Gerçekten her ay farklı olabiliyor. 3 günde bir ilişkiye girmeyi deneyin adet bitiminden 7 gün sonra başlayın adet olmanıza 7 gün kalaya kadar. Benim mesela geç döllenme oldu 5 gün. O yüzden programa bakıp aman geçti yumurtlamam yapmayayım demeyin her anı değerlendirin. Bir de prolaktin hormonunuza baktırmanızı tavsiye ederim eğer baktırmadıysanız çünkü benim o yüksek çıkmıştı ilaç kullandım 1 ay sonra hamile kaldım.