nazligazioglu Kızlar bugun bacak agrısından ölücem ekstra bıseyde yapmadım böyle bişi yok bütün vucudumun agırlıgı sag bacagımda saki kopucak sağ bacagım. Varmı bu haftalarda yasayanlar. Böyle bişey yok yaa 🤦🏻♀️🤦🏻♀️😩 havaya kaldırıyorm yok ındırıyorum yok.
Clementinee nazligazioglu 34+4 dün geceden beri sağ bacağım ağrıor koparıp atasım var doktora yazdım parol içebilirsin dedi ilaç içmeyide hiç sevmem 🤦🏽♀️ İçmedim çekiyorum hala
Deletedmom_33 nazligazioglu Bizde şuan 35+0 olduk 33+0′da kendiliğinden sağ ayak üstü şişti ağrı vardı basarken. Geçer diye bekledim 10-12 gün geçmedi. Ortopediye gittim eklem kıkırdak iltihabı dedi. Gebelik de artıyor ödeme bağlı olarak birşey yapmaya gerek yok doğum sonrası geçer kendiliğinden ama krem vereceğim yine de dedi. 4-5 gündür kullanıyorum anca bugün basmaya başladım üstüne. Öyle ödemimde yok sade ağrıyan yer şişti yenice inmeye başladı.
nazligazioglu Clementinee bende ilaç içmek ölüm gibi ilaçla hıc aram yok. Anlamdm solda bısey yok sağ bacagım öyle bi agrıyokı canım. 😬😬🤦🏻♀️ Ayaklarımda öyle aman aman şiş degl desemki ödemli hani. Anlamdm ayaklarımda hafıf agrıyo ama bacagm kdr degl. Nasıl bişey bu anlamdm😬😬
Clementinee nazligazioglu Bende öyle canım ödem şiş hiç olmadı ama sağ benimde kopacak gibi ağrıor dayanamazsam içicem bir tane yatıcam artık uykusuzluk tavan zaten bu gecede ağrı çekemicem 😅 Allah yardımcımız olsun hafta ilerledikçe ağrılar artıcak demekki
nazligazioglu Clementinee bende içeyim olmadı zaten döne döne yatamıyorum bu aksam bacak olayını ekstra cekmek ıstemıyorm 🤣😩😩😩 Rabbm kurtarsın herkesi valla sagsaglm kucagımıza alalım
nazligazioglu Deletedmom_33 ayyyy çok gecmıs olsun canım verdıgın bilgiden dolayıda sagol gecmesse bende bir görüneyim olmadı bugun asırı yogun basladı birden bi ara dışarı cıktım üşüdümmü fln dedim ama yok bu saat oldu hala aynı. Bakıcam artık. Allah sıfa versın sana da çok zor ❤️🥺