15 haftalıktı doktor erkek olabilir gibi bir ihtimal vermesine rağmen annemle babam birkaç parça unisex kıyafet almıştı. Şimdi 26. Hafta bitmek üzere. Beşiği küveti 0-3 ay kıyafetleri müslin örtüleri bir tane battaniyesi emzikleri biberonu derecesi vs gibi bir takım şeyleri aldım yavaş yavaş. Bu ay da odasını alacağız mobilya kokusu gitsin diye. İlk olarak ilk üç ay hangi mevsime geliyor 3-6 ay hangi mevsime geliyor gibi bakarak ayarla. Mevsimlere göre kıyafet listesi hazırla. İlk 15 gün her şartta en az 2-3 hastane çıkışı lazım olur sonrasında duruma göre 3 aylıktan giydirirsin. Alışveriş listeni gruplara böl. Emzirme ve beslenme ürünleri, kıyafet, kıyafet dışı tekstil(battaniye havlu vs gibi), banyo, bakım ve kremler vs gibi kendine göre ayarla sonra da indirimleri takip ederek bitir. Gücün varsa ilk büyük parçaları al ki doğuma kadar taksitle falan ödersen bitmiş olur. 🌸☺️