Kızlar yarın itibariyle 21. Haftaya giriş yapıyorum. Benim doğumun tam olarak ne zamana denk geliyor hesaplamayi bilen varsa yardımcı olabilir mi lütfen 🙈 benim kafadan hesaplamam mayıs sonu haziran gibi falan herhalde. Bakıyorum bazıları ayın kaçında doguracaginj bile hesaplıyor banada yardımcı olurnusunuz 🙈🙄🤗😄