Bir şeyler sormak istiyorum hanımlar size 3 aydır adetim gecikiyor yani 40 günü asip gec gelmisligi oldu ilk adet gecikmemde 34. Günde erken gebelik testi yaptım pahalı bi test 6 gün önceye kadar sonuç veriyormuş. Heme doktoruma gittim gebelik testi yaptırdım sonuç 1.20 beta çıktı 3.5 progestron çıktı bi hafta sonra tekrar yapalım test dedi doktor ben 3 gün sonra sağlık ocağında kan verdim ertesi gün negatif çıktı ondan sonraki gün adet oldum sonraki aylar adetim sürekli gecikti en son ki adetim 44. Günde adet oldum psikolojik olduğunu düşünüyorum çünkü son 4 aydır Allah bundan kötü etmesin ama başıma gelmeyen şey kalmadı alt üst oldum bazı şeyleri aşmaya çalışıyorum hayata tutunmaya çalışıyorum bi mucizem bi bebeğim olsun istiyorum oda olmuyo bana yardımcı olur musunuz en azından yorumlar mısınız yada doğal yollarla nasıl hamile kalabilir