AslCanszTokluolu 35+4 te doktorum, bundan sonra doğsa da inşallah küveze gireceğini pek sanmıyorum dedi bana. Erken doğum riskim vardı hatta kullandığım ilaçları da bıraktırdı. İnşallah bir şey olmaz içinizi ferah tutun.. Rabbim sağlıklı sıhhatli kucağınıza almayı nasip etsin inşallah