Suyu az içmemiz malesef problem yaratıyor🙄 Oldum olası az içen bir insanım ve bu bana hamilelikte sorun yarattı. Bebeğimin suyu azaldı bir ara. Havuçla vs zar zor arttırdık. Diğer bir sorun da idrar yolu enfeksiyonu… Şimdi 38 haftalığım. Çok şükür öncelere göre daha iyi içiyorum. Hamileliğin başında olanlar şimdiden çoğaltın👍🏻