Yasminadem
Arkadaşlar ben bugün25+6 oldum ve kontrolüm vardı doktorum şeker yüklemesinden bahsetmedi ben konuyu açtım ailede şeker öyküsü Yok yaşın genç (25 yaşındayım ) ve kilo alımın çok iyi (5 kilo aldım) olduğu için send gerek Yok dedi fakat internetten araştırdım yapılmasının iyi olacağı yönünde şeyler okudum ayrıca doktorum kan testi de istedi acaba teste göre mi karar verecek diye düşünüyorum bu durumu yaşayan var mı aranızda varsa ne yapmayı düşünüyorsunuz?