Happymami var kuzum ben de çok uzun zamandır 20 li haftalardan beri hatta lavetirion u kullanıyorum 50mg. Hiç Üzülme 10küsür çıktı şok olmuştuk sağlık ocağında sonra doktorum tekrar test yaptı 6 larda çıktı o gün bugündür kullanıyorum 36 artılardayım sadece düzenli ilacımızı kullanmamız gerekiyor bebek için sorun olmaz demişti doktor bize