Benim de bi kaç hafta önce olmuştu, normal diyorlar eğer çok şiddetli ve durmayan bi kanama değilse, vücutta biriken fazla kan ve basınçla alakalı bişey sanırım, hatta benim sabah 4 de lavaboya gidince oldu, eşimi de panik etmemek için uyandırmamıştım.