Esma46800 amin inşallah canım kanamaların oluyor mu peki ben herhangi Bi ilaç kullanmıyorum Bi ilaç vermedi yani. Yapışıklık olması daha riskli diye biliyorum. Yakından mı takip ediliyorsun. 17.haftamda da bana o tarz bişey, söyledi yapışıklık var gibi diye 22 de hiç öyle bişeyden bahsetmedi sadece kapatıyor dedi. 1 ay sonra gel dedi 32.ve 36 da tekrardan bakıp değerlendiririz dedi. Baya riskli yazıyor nette eğer bu, kadar riskliyse neden yakın takip yapmıyorlar şaşırdım doğrusu. Erken doğum riski var diyor mesela ama 36da bakarız derken 36 çokta erken bir hafta değil ki. 🤦🏻♀️ İnşallah sağ, salim kavuşuruz yavrularımıza. Düzelir bu, durumda. Ablamda da kapatıyordu o sezeryan oldu ama 38.haftada yukarı çıktı demişti son ana kadar hep Bi ihtimal var demekki.