okuyor İsimli hastane çıkışı dışında, aldığımız ya da beğendiğiniz uygun fiyatlı, güzel, hastane çıkışlarını paylaşalım. Birbirimize fikir olsun.
Mrvsmt2502 okuyor canım ben çoğunlukla civilden aldım geçen ay 5 li takımlar en fazla 60 tl idi bunay zam gelmiş şuan en fazla 75 tl gördüm bi bak istersen çok güzel modeller var ben 2 kadife 4 penye 5 li takıö aldım yeni doğan için
okuyor https://ty.gl/i815ey0mlp DeFacto nün bu modelini çok beğenmiştim ama bedeni tükenmiş. Büyük bebeği olanlar bakabilir. 63 TL
okuyor Nenny Baby April Sun 5′li Zıbın Set Yeni Doğan Hastane Çıkışı 74,90 TL https://urun.n11.com/hastane-cikisi-ve-mevlut-takimi/nenny-baby-april-sun-5li-zibin-set-yeni-dogan-hastane-cikisi-pe-P452029253
okuyor Zıpır Tavşan Kabartmalı Kurdelalı Hastane Çıkışı 5′li Kız Bebek 94,91 TL https://urun.n11.com/hastane-cikisi-ve-mevlut-takimi/zipir-tavsan-kabartmali-kurdelali-hastane-cikisi-5li-kiz-bebek-P505016154
Suzan-mustafa55 Esen yurtta olanlar ala bilir 11li hastane çıkışı 85 tl e çocukta çokta güzel ürünler var büyükte bir yer çok güzel şeyler aldım ben