BirPatiSever Meleklerim34 erken değil tedirgin olmayın döndü diye doğacak değil. 28 de döndü benimki. Doktor erken doğumla alakası olmadığını söyledi
Meleklerim34 NBA çok köyü bi his o biz de terstik aslında 28ci haftada ki kontrol de hala dönmemişti ve çok ağrı yapıyordu
iremcannn1907 Meleklerim34 normal doğuma gittim kendi sancılarımla ama bazı sebeplerden dolayı maalesef sezaryen oldu