EbrarHarmanci canim o kitleler süt bezeleri yani sutun hala var sanirim cekilmemis bebegin emmiyorsa sagmayi dene az geliyor diye sagmamazlik etme cunku sagdikca cogalacak gorursun gogsunun birisini buyuk birisinin kucuk oldugunuda dert etme benimkilerde oyle cunku bebegim baslarda sol gogsumu ememezdi hic sag tarafimi emerdi zorla da olsa sol gogsumu emzirmeyi basardim uzulme sakin ve sut gslmeyen gogsunu inantla sagg beslenmenede cok cok dikkat et