GulizarY Kızlar siz genital bölge temizliğini nasıl yapıyorsunuz 😒 ben normalde ağdaya gidiyordum her ay şimdi 7+ 6 haftalık hamileyim ne yapmam gerektiğine karar veremedim jiletle desen başım dertte siz neler yapıyorsunuz
Suzan-mustafa55 GulizarY ağdaya devam sakin kullanma bu halinle birde her hafta önlemi ugrascan ben ağdaya gidiyorum sağolsun koforum zaten çok sabırlı anlayisli
BusrAras- GulizarY ilk gebeliğimde de hep ağda yaptım. Şimdi 25 haftalık hamileyim yine agda yapıyorum en temiz olanı bence
Eminedmr GulizarY Bende agdaya gidiyodum ama doktorum erken doğumu tetikliyor diye önermedi tüy dökücü de alerji yapar dedi malesef jilet😔😔
SerraveAnnesii Ağdaya devam ediyorum 32.haftaya giricem sorun olmuyor yani hatta yarın kuaföre gidicem 😂 jilet vurmam kolay kolay belki son zaman
Fulyaaa1 SerraveAnnesii ay bende 32 yim yakında bi gideyim diyorum bidaha kaçıncı haftada gideceksiniz.
Mlkbrn SerraveAnnesii acı olmuyor mu ya bende şimdi ye kadar hep jilet yapıyordum dogum için agda yapayım diyorum ama korkuyorum acı olacak dye
SerraveAnnesii Fulyaaa1 36 37 gibi giderim herhalde tekrar dogurmazsam 😂 işte temiz olmak istiyorum doğuma ama ilk doğumum normal istiyorum nasıl temiz olurum bilmiyorum ne zaman geleceği belli değil 😂
bsraaktan Ben her yerime Epilasyona gitmiştim malesefki hamilelik sürecinde heleki genital bölgemde fazlaca çıkmaya başladı ağdaya başlıcam mecbur
GulizarY Ağdayı çok önermedikleri yazıyor nette o yüzden çok kararsız kaldım bugün jilet vurdum yapılacak gibi değil
Fulyaaa1 SerraveAnnesii aynı düşüncedeyim o yüzden sormak istedim 36 ya kadar beklersek 36 da giderim diyorum biraz erken gibide olur bilemedim 😂
SerraveAnnesii Fulyaaa1 Bende bilemiyorum şimdi 32.haftada gittim 36 37 gibi de gideyim diyorum jilet vurmak istemiyorum 🥲
SerraveAnnesii Mlkbrn Hayır hamilelikten önce nasılsa şimdi de aynı yani göbeğimi falan da aldırıyorum bir sorun olmuyor
SerraveAnnesii Mlkbrn Ama uzun zamandır jiletle alıyorsanız jilet kökleri sert olduğu için ilk ağda yapıldığında biraz ağrı olabilir. Dayanılmayacak kadar olmaz yani
SerraveAnnesii Mlkbrn Ama rahatlık yani ağda ben 6 senedir ağdaya gidiyorum çok rahatım. Önceden jiletle alıyordum çok sert çıkıyordu çok kaşınıyordu yani
Mlkbrn SerraveAnnesii bende yapmak istiyorum ama ilk agda olcagı için acısından korkuyorum dayanamam dye