Pinkdreambaby Giresuna hoşgeldin diyelim o zaman😊 devlet hastanesine gitmek istersen mehmet sipahi derim özel istersen ada hastanesinde hasan öztekeşın derim bende 23.haftalık gebeyim baştan beri hasan beyin hastasıyım bilgili donanımlı bi doktor uğur bey kardeşimin doktoruydu hiç memnun kalmadı doğumda sahip çıkmadı hastasına dilersen tek tek git kendin karar ver doktor kişiden kişiye değisiyo