Ben canım ama ilacı bırakalı 1 yıl oldu ilaç bıraktıktan sonra 2 defa nöbet geçirdim hamile kaldım daha sonra kürtaj oldum bir ay sonra tekrar hamile olduğumu öğrendim şimdi ise 37 haftalık hamileyim şükürler olsun bir nöbetim olmadı hamileliğim gayet güzel gidiyor be normal doğuma karar verildi nöroloji ve kadın doğum olarak ortak karar aldılar