Kızlar bügün sabah kontrolüm vardı 1.5 cm açılmam. Vardı akşam 18.00 a doğru nişanım geldi ilk doğumum 39+6 yım şuan aman aman bir ağrı değil sadece batma tarzı ağrılarım oluyor arada da sancı oluyor ama çok değil benle aynı durumu yaşayan var mı süreç nasıl ilerledi sizin için