hamilemiyi Bu hafta gittiğim de coraspin verdi doktor hiç kullanan oldu mu ilk oğlumda kullanmamıştım
hamilemiyi Ne için verdiler ben tansiyon ilacı kullanıyorum o yüzden verdim dedi doktor kanaman ve çok ağrın olursa bırak acile gel dedi
Afro-dit hamilemiyi kan tahlilinde kanımda koyuluk çıktı 7.haftadan beri kullanıyorum günde 1 defa şuan 29 haftanın içindeyiz kullanmaya devam dedi doktor