mottorelax Kızlar 27 haftalık hamileyim uyku problemi yaşamaya başladım. 2 gündür uyumuyorum üstelik sabah kalkıp işe gidiyorum çok kötü durumdayım. Var mı yaşayan ya da çözümünü bilen Allah rızası için 🥺
ElfErk mottorelax ben de 27+1deyim ben 1 2 haftadır yaşıyorum aynı sorunu.. doktorum bitkisel bir ilaç olan passiflora verdi o biraz ise yaradı sanki
Bahar-hivda2020 mottorelax bende öyleyim35 hafta oldum ilk hamileliğimde yoktu bu sorun bu hamileligimde uyuyamıyor