Asilprens06
Çok geçmiş olsun canım çok üzüldüm ben iğne falan kullanmıyorum maalesef dün 2 tane parol içtim çok ağrım oluyor benim de.
Bugün 2. Günüm günler geçer mi acaba
İştah desen sıfır.
Bol bol nane limon ve limonlu ılık su içiyorum tuzlu suyla gargara yapıyorum bol C vitamini tüketmeye çalışıyorum.