Bence böyle konularda kimseye birşey sormamak lazım çünkü herkes nasıl yaşarsa öyle anlatıyor tamamen psikoloji ile alakalı hatta bazıları çok abartıyor ilk gece efsaneleri gibi bir duruma dönmüş bu çatı muayenesi,kendini gereksiz kasma doktoruna güven gerisi çok kolay☺️