Seydacandan Kızlar 31 haftalığım ve grip olmuşum 2 gündür ve 2 gündür bebeğimin hareketleri çok yavaşladı sizce bi sıkıntı mı var ?
Esrakaya12 Seydacandan bende griptim 2 gündür bebeğim hareketleri yavaş ve azdı ama iyileştim normale döndü