Nemregn @Ulascemo2019
İş goremezlik raporu zaten doğum raporu. Raporu alınca muhasebecinize veriyorsunuz, onlar işlem yapıyorlar.
Vaka olarak da analık yazıyo. Yalnız doğum yapmadan hiç bir şekilde SGK ödeme yapmıyor.
Doğum yapınca belgenizi veriyorsunuz mali müşavir her işlemi yapıyor, sadece aylık mi toplu mu istiyosunuz onu belirtiyosunuz. Ödenecek ücret maaş bordronuzda olan brüt ücretiniz üzerinden hesaplanıyor, o yüzden herkese farklı yatıyor.
Doğumdan sonra rapor haricinde bir de analık süt parası gibi ücretleriniz var onlara da başvuru yapmanız gerekiyor.
Bir de belediyeler yardım yapiyo, arayıp onlardan da yenidoğan paketi isteyebilirsiniz.