Zey0502 ben adet günüme bigün varken test yaptım idrar çıktı sonra doktora gittim kan testi yaptı bi hafta içinde hcg değerim tavan yapmıştı hatta doktor mor gebelik mi die şüphelendi çünkü hcg değerin çok yüksek bu değerde gözükmesi lazım dedi gözükmedi bi hafta bekledik göZüktü 1452 ydi