deleted706 Merhaba öncelikle bebişlerinizi sağlıkla huzurla büyütün inşallah🥰Bende 30+1 haftalık hamileyim. Doğumunuz genel anestezi şeklinde mi oldu, çok acısı oluyor mu sezeryanın? Doğumunuz kaçıncı haftada gerçekleşti? Mesela göğüs pompası aldınız mı? Aldıysanız hangi marka tercih ettiniz? Alıp memnun kaldığınız önerebileceğiniz ürünler varsa onlarıda söylerseniz sevinirim🥰