Klcaysgl
Bende 15+2 gebeyim. 12. Haftamda gyneferon ile başladım. fakat kabızlık, karında şişlik ve sertlik yaptı. en son kasılmalar yaşadım ve direk ilacı bıraktım. Doktorum bu ilacın yan etkileri olduğunu söyledi ve Solgar Gentle Iron 17 mg yazdı. Bu ilacı araştırın gerçekten bağırsak sistemini bozmayan tek ilaç diyebilirim. Çünkü kanım bekarken de çok düşüktü. Kullanmadığım ilaç kalmamıştı. Bu ilaç çok iyi geldi, halsizliğim baş ağrılarım ve uyku halim geçti. Resmen gözlerim açıldı. Ayrıca ne bulantı ne kabızlık ishal hiç bir şey yaşamadım. Eczanedeki fiyatı 130 tl kadar. İçinde 90 adet var günde bir tane içiliyor. İnşallah doğuma kadar yükseltir. Ayrıca nette ilaçla ilgili yorumları okumanızı öneririm.