Kizlar oglum 5 haftalik oldu, ilk iki banyosunu cok severek yapmisti sonrasinda misil misil uyudu. Ama ikinci banyosunu yaptirirken su yuttu, o günden beri banyo yaptirirken cok agliyor 😓 düzelirmi acaba yada düzelmesi icin ne yapabilirim? Zaten tek basima yikamaktan korkuyordum simdi ben o korkumu astim bu cikti. Her seferinde bu sefer aglamaz belki diye girisiyorum ama sonu hüsran. O öyle aglayincada üzülüyorum elim ayagima dolasiyor