Nisanur_3545 benim 12. Haftada grup öksürük ve aşırı hapşırma ile kanama alanları oluşmuş sanırım. Sonra bı gün bebek odası dolabı kurarken uzandım dolaba o an bı sıcaklık hissettim ve anladım :( durduramazsın ve çok korktum en son ufak birşey düştü hemen acile gittim. Alttan muayne ettiler ve proluton Depot iğne yazdılar hemen.igneyi oldum ve ertesi gün doktoruma gittim. Kanama alanı kesenin dışında idi ama eğer kanama devam ederse bebek düşer dedi. Yatacaksin hiç kalkmadan 15 gün boyunca dedi. 15 gün sonunda Allah’a şükür kanama alanı azalmıştı. Kan zaten iğne sayesinde ertesi gün durdu. Bugün 25. Gün. 16. Haftadagim . Doktoruma gittim herşey yolunda bebeğim çok iyi. Ama 20. Haftaya kadar dikkat et dedi. O 20 gün hep yattim. Sağolsun annemlerde kaldım onlar baktı eşim çalıştığı için. Şimdi evimdeyim Allah’a şükür herşey yolunda. Bebeğimle her aksam yatmadan konuşuruz. Eşim sever ☺️ 2 hafta önce doktor kıza benziyo ama bakariz tekrar dedi. Bugün bebeğim bacaklarını açmadı. Bayağı oynadı döndü ama cinsiyeti öğrenemedik. Sende şuan güzel anlara odaklan. Yapacaklarınızı hayal et ♥️ en büyük tutunma sebebimiz o. Seneye bu zamanlarını hayal et… Eşin bebeğinle konuşsun çok güzel oluyor. Hem bize motive oluyor rahatlıyoruz ♥️♥️♥️♥️