Hulyarecep Bende sürekli uykusuzluk hali hep uyuyorum sıcaklar bunalttı benı arada hafif agrım oluyor 30 haftalığız daha çok şükür onun dışında herhangi bir sorun yok 🙏 İnşALLAH son 10 hafta sağ Salim alırız hepimiz kucaklarımıza 🌸💕👼🏻
Hulyarecep Mutlukalp hayır canım kasık agrısı değil bebek kendşne yer acıyor doktor öyle demişti cok şükür kasık agrısı yaşamıyorum 🙏😊😊