ozomom Arkadaşlar 32.hafta raporunu hangi gün aldınız? 32.haftayı geçse öyle alsak bir şey oluyor mu?
sherlock Kurumdan kuruma değişiyor sanırım. Benim tam 32+0’da istiyorlar. Bence insan kaynaklarına sormakta fayda var 👍🏻