busra1361 Merhaba Kızlar. 34 haftalık hamileyim her lavaboya gidisimde afedersiniz idrarımda köpük oluyor sebebini bilen var mı acaba
Muhammedamine busra1361 benim ilk haftalarda oluyordu ilk 3 ay şimdi 5 olduk geçti son zamanlarda neden olur bilemiyorum ama ben test yaptrdm 3 defa enfeksiyon yok
Mrvnrtprak busra1361 idrarda köpürme genelde böbrek genişlemesini akla getiriyor ama gebelikte normal diyorlar.
Melikeayt busra1361 benimde önceden oluyordu sonrasında suyun vücuduma yetersiz geldiğinden kaynaklandığını söylemişti doktorum su tüketimini artirinca 3-4 günde geçmişti
busra1361 Muhammedamine acaba neden oluyor ki bende de hiç yoktu. en son 32 de test yaptırdım birseycik çıkmadı. birşey olmasında canım insan tedirgin oluyor
busra1361 Ebrulii tamam canım doktora söylerim o zaman bir açıklaması vardır. nette baktım bir sürü sey cıktı malesef
busra1361 Melikeayt anladım canım ama en az 3ltre iciyorum su icmekten bu sıcaklarda yemek yiyemez olduk:)
Parpali Ben köpük normal die biliyorum benim en baştan beri köpülklü hep çişim hamileliğimin başından beri 🙈🙈😂
Sermec busra1361 canım ben de 27+6 haftalık hamıleyım 4 gun önce idrar tahlili verdım hiç bir sorun cıkmadı ama 3 4 gundur idrarımda biraz köpük oluyo acaba sendekı sebeb neydı
Aysessss Tansiyonunuz kaç? İdrarda köpük proteüniri demek, protein kaçağı, o da preeklampsiye işaret olabilir, haftan ileri sıkıntı olmaz ama idrar tahlili yaptır, doktorunla görüş cnm ihmale gelmez