Caglaasya ben şuanda 17 haftalık ikiz gebeyim inanın ne mide bulantım oldu ne tiksinme testi sadece geciktiğim için yaptım son 1-2 gün sadece göğüs hassasiyeti oluştu o kadar bende 3. Gün yaptığım da tek çizgi de kaldığında çok üzülmüştüm sonra ki teste eşim baktı bakamadım bile rabbim hayırlısını versin aratmadan evlat Sahibi olmayı nasip etsin