Merhaba arkadaşlar genellikle birşey yiyip içtikten sonra meydana gelen sol göğüs altında sık sık geçmeyen karıncalanma çoğu zamanda ağrı yapan bir durumla uğraşıyorum.detaylı ultrason için gittiğim doktora sordum yeni, bebek büyüdüğü için miğde yukarı kalkar ve yediğin içtiğin sızdırma yapabilir dedi endişelendim.Nereye sızma yapabilir diye🙄Doktorunla görüş bu durumu ciddi bir durum olabilir risklidir eğer sızma yaparsa dedi.önemsiz bi durumda olabilir dedi randevu aldım doktoruma gidicem şimdi.Konu hakkında bilgisi olan var mı?