Nesslihaan Sevgili anne adayları 15 artı 5 günlük gebeyim cinsiyeti kız. Doktor ağırlığının 350gr uzunluğunun 8.8cm olduğunu söyledi. Normal değer midir cevaplarınızı bekliyorum 🌼
Busraferdi7 Nesslihaan Bizim 18+3 te 323 gram 21 cmdi boyu 8 cm de 350 gram nasıl oluyor anlayamadım☺️
blueberyy00 Nesslihaan Dogru anladığınıza emin misiniz acaba ben 22+1 de 450 Gr di bebegim ve tam.haftasina goreydi eğer doğru anladığınıza eminseniz 5 haftaya yakın önde gidiyor olmalı bebeginiz
hifanurunannesi merhaba anneler bugün kontrole gittim doktorum 37+3 haftalıksın dedi boyunu bilmiyorum açıkçası sormayı unuttum ama kilosu 3100 gr dedi sizce normal mi
Busraferdi7 hifanurunannesi Maşallah subhanallah kilosu çok iyi bizde 35+1 olduk bakalım önümüzde ki hafta kontrolüm var nasıl olmuşuz 💙🥰
Ecenur1 minikdefnemm 20 haftalıkken nasıl 365gram yanlış mı yazdınız acaba doktor birşey dedi mi canım
hifanurunannesi Busraferdi7 maşallah allah bağışlasın rabbim kucagimiza almayı nasip etsin rabbim olmayanlarda nasip etsin.Benim bebişimin kilosu normal herhalde hanımlar o zaman dime
minikdefnemm Ecenur1 tam 20. Haftada 322 grdı bebeğim. 20+6 da detaylı ultrasona girdim ve 365 grdı neyini yanlıs anlayabilirim ki kilosu gayet normal? Olması gereken bu zaten neden böyle dediğinizi anlamadım
Kubra_elif_ahmet minikdefnemm Doğrudur bende geçen hafta gittiğim de 365 gram dedi 20+2 di ben gittiğimde. Haftasıyla uyumlu gayet iyi görünüyor dedi
Ecenur1 minikdefnemm kötü niyetle demedim canım o zaman benim ki fazlaymış ilk gebelik olunca da hangi hafta hangi kiloda olması lazım tam bilmediğim den
minikdefnemm Kubra_elif_ahmet maşallah 🧿 zaten normal kilosu Yanlış mı yazdın doktor söyledi mi diye soruyo ya şaşırdım 😄😄
Kubra_elif_ahmet minikdefnemm 😂 Bende kendimi sorguladım doktoru yanlış mı duydum diye ama pür dikkat dinliyordum 😂şuan acaba zayıf mı iyi mi diye düşünmem de sona gelerekten artık kilosu nasıl falan diye düşünüyor insan ister istemez
minikdefnemm Kubra_elif_ahmet kilosunun çok önde gitmesi de iyi değil çok zayıf olması da 😊 bence bunları bu haftalarda sadece doktor anlar benim bebis için haftasıyla gayet uyumlu dedi googledan falan baktığımda da öyle yazıyordu bence bi sorun yok çok şükür 🥰 önemli olan doktorunuzun ne dediği