Meri3220 21+4 hamileyim 2 gün çarşıda çok işim vardı sabah çıktım akşam girdim eve hatta bebek bugün çok hareketli değildi 1 yada 2 kez belki hissettim diyebilirim biraz tedirgin oldum açıkçası yorgunluktan kaynaklı olabilir mi yada korkmalı mıyım
Bernako Meri3220 o haftalarda çok hareket beklemeyin ama normal. Yorulduğunuz içindir dinlenin başlar oynamaya
glsmwm_ 24e kadar hareket düzensizliği normal canım. 24den sonra düzenli olması gerekiyor. Bir de yorgunluk da etki yapıyor tabi 😊