27+1 deyim oğluşum olcak İnşallah. Bu s3 gündür okadar duygusalım ki herseye ağlıyorum hemen gözlerim doluyo. Sizdede oluyo mu kızlaar🥺 bebegımı etkılemekten korkuyorm artık bununla nasıl bas edebılırım acaba? Bu üc gündür böyleyım sadece onun oncesınde böyle değildim hic