Başlıyorum…
40+5 günlükken sancılarım başladı çok kısa aralıklarla geliyordu ama şiddeti çok azdı kendi doktorum ilde olduğu için ilçemdeki hastaneye muayene oldum. 1 parmak açılma olduğunu rahimim incelemeye başlamış olduğunu ve sancılarımın olduğunu söylediler. Bizde eşimle yola çıktık. Zaten eşyalarımız 2 haftadır arabada bizi bekliyordu 😅 doktoruma giidnce bende sancı falan kalmadı. Doktor bekleyelim 2 saat dedi ama benim sancılar iyice kayboldu. Böylece eve geldik 😅 pazar günüde sancılarım oldu ama dengesiz aralıklı ve şiddeti çok azdı. Haftam yaklaştığı için doktorum pazartesiye yatış vermişti zaten. Bizde pazartesi annem eşim ve benim düzensiz ve cılız sancılarımla yola çıktık. Hastanede önce açıklık bakıldı 3 cmdi. Sonra suni sancı bağlandı. Nstde sancılarım gözükmeye başladı. Nstye bağlıyken doktorum geldi açıklığıma baktı 5 cm olmuştu. Lavma yapılsın dedi. Vala odama gidene kadar altıma yaparım diye korktum biraz 😅😅 sonra sancılarımım şiddeti arttı süresi kısaldı annem belime masaj yaptı o çok iyi geldi. Bende derin nefea alıp verdim hep. Sonra açılmam 6 7 cm olunca suyumu patlattılar. Sancılarım daha da şiddetlendi ama tam 35 dakika sürdü mutlu sonla bu şiddetli sancı arası. Sadece nst bağlıyken sancıları karşılamak zordu. Orda vazgeçmek istemiş olabilirim😅 ıkınma isteği gelince ebe tekrar açılmama baktı beni çatala doğru sahneye aldı. Çatalda bana nasıl ıkınacağımı anlattı bir iki kere ıkınınca doktorumu aradı. Doktorum geldi. Dışarda eşim doktoruma yanıma gelmek istediğini söylemiş o da başka hasta var diye almamış. İçerde başka hasta olmayınca eşimi aldı içeriye. Bana kesi atmayacağını ama onu dinlememi söyledi bende dediklerini yaptım ve SIFIR dikişle kızımm dünyaya geldi hemen kucağıma koydu doktorum tabi ben ağlakk halde. Sonra göbek kordonunu eşime kestirdi buda güzel bir anı oldu bizee. Kızımm 3.600 gr 52 cm doğdu şuan 2 buçuk günlük olduu. Birde 20 aylık oğlum var allahıma şükürler olsunn bugünüme.. Allah her hamile anneye dikişsiz doğum nasip etsin çünkü öyle rahatım ki.. İlk doğumumda dikişlerm beni mahvetmişti ama şimdi…
Tavsiyelerime gelecek olursak
Biz eşimle bol bol yürüdük günlük 10000 adım attık bazen 12000 çünkü doktorum yürürsem dikiş ihtimalinin az olacağını söyledi.
Erken doğruyum diye yapmadığım yemediğim içmediğim şey kalmadı haftamdan dolayı onları yazmıycam bende işe yaramadılar çünkü😅😅 bence bebekler canı ne zaman isterse o zaman geliyor 😇 uzunca yazdım çünkü bu hikaye bana da bir anıı..
Bütün hamiş annelerimee kolayyy doğumlar inşallah öpüyoruz sizleri😍🌼